søndag den 24. januar 2016

2016 med syning

                                                       Så kom vi godt ind i det nye år.

                          Med musling tallerken, bliver faktisk kun brugt Nytårsaften til torsk.

                                           Jeg har haft besøg af Jonna, og vi fik syet:

                                    en mappe til mine USB nøgler, til min broderimaskine.
                                                              Lone og jeg var seriøse:

Til ting og sager til broderimaskinen. Symaskinen har også fået et.  Så er der styr på tingene.


Af min syveninde Birthe, fik jeg for længe siden dette smukke broderi. Nu er det blevet omslag til en stor blok, som er ved mit skrivebord. Nu tænker jeg meget tit på Birthe.

Lidt har jeg syet på den nye maskine. Dette er fra torsdag og fredag, hvor jeg har været på besøg hos Gitte.
Kaffe/thebrikker og Valentin katte, (skal vaskes så det vandopløselige vlies forsvinder.)

                                I går lørdag var der sycafe med Jane. Det blev til en taske, helt færdig.


                                                             En sjov og nem taske.
God søndag og ha´ en dejlig uge.
Kirsten

8 kommentarer:

  1. Det var många saker Du visar oss.
    Inspirerande, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlet
  2. De ligner en rigtig hyggelig nytårsaften. Sikke flittig du har været og smarte, flotte ting du har fået lavet.
    Smart taske, men hvor er lommerne henne ;-)
    Knus fra Esther

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Esther. Der er ingen lommer :) tasken er ikke ret stor.
      Den er meget lig, den vi så i Tyskland, første gang vi mødtes.
      Knus

      Slet
  3. Som lovet en lille kommantar, men måtte jo vente til der kom et nyt indlæg - du har være lidt fedtet med dem det sidste stykke tid 😉
    Super sød taske du har fået lavet.
    Knus Anni.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. ja, jeg ved godt jeg har været sløv til at lægge ind. Måske bliver det bedre i 2016.
      Håber du har det godt.
      Knus fra din bonus

      Slet
  4. Hej rigtig sjovt at møde dig i går , nu kom jeg jo så herind som du sagde. Hvor har du fået brugt det broderi fint dejligt at vide du tænker på mig, det gør jeg nu også tit på dig. Mega fin broderimaskine du har erhvervet. Kan du have en god søndag og så ses vi måske igen sådan lige pludselig det kunne være sjovt����

    SvarSlet