onsdag den 20. maj 2015

Fødselsdag, Ufo og Aulby messe

Det er snart længe siden jeg havde fødselsdag. En rigtig givtig dag.

                                                             Smuk buket fra Gitte
                                                                  og fra Preben
                                               Syæske, strygejernsholder, chokolade
Stoffer, mønstre, lynlås og et dejligt gavekort, som straks blev omsat til en trådholder til Madam Pfaff.

                                                       En enkelt UFO er blevet færdig
Stoffet fik jeg i fødselsdagsgave for et par år siden. Har været færdig længe, skulle bare lægges sammen og quiltes.

                 Haven har givet noget nyt i år. Et par skønne Morkler. Dem har vi ikke haft før.
                                             En lille frø, som bor i vores nyvaskede bassin
                          Prebens Lone sendte dette skønne stykke stof til mig. Det er lige mig :)

Kr.Himmelfarts dagene har igen budt på messe.
Mange smukke tæpper og skønt at møde mange syveninder der i Aulby.
Fik købt lidt i år. 

Smukt mønster fra Bøgelund. 
Denne Dino fra Pelunika, 2x2cm er jeg ved at "pappe" med grønne rester.


Slutter lige med en flot buket, som jeg fik af ældstesønnen til mors dag.

Pas godt på jer selv og hinanden derude.
Knus fra Kirsten

9 kommentarer:

  1. Tak for sidst, du er da godt nok blevet begavet. Glæder mig til et gensyn, med jeres have. Knus

    SvarSlet
  2. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    SvarSlet
  3. Nice one ! Thanks for sharing...

    SvarSlet
  4. Nice,,,, Thanks for sharing..

    SvarSlet
  5. Vilket underbart täcke Du har sytt av tygerna Du fick!

    Dollandesign

    SvarSlet